zaterdag 25 december 2021

Nog te lezen boeken

Oke ik houd van boeken kopen en lezen maar helaas gaat het kopen sneller dan het lezen;) dus mijn stapel nog te lezen boeken loopt aardig op. Vandaag deel ik ze met je.


  • Brenda Novak - Kerstmis in Whsikey Creek
  • Debbie Johnson - Een kerstcadeau in het Duincafe
  • Jenny Bayliss- Twaalf dagen voor kerst
  • Karen Swan - De Zweedse affaire
  • Kiki van Dijk - Winterberg


Lucinda Riley:
  • De olijfboom
  • De lavendeltuin
  • De vlinderkamer
  • Het meisje op de rots
  • De orchideeĆ«ntuin

  • Jill Mansell - Ik wil met je mee
  • Sophie Kinsella - Mijn (niet zo) perfecte leven
  • Nicola May - Het winkeltje in Cockleberry Bay
  • Jenny Colgan - Het Cupcake Cafe
  • Jill Mansell - Tot aan de zon en terug
  • Sophie Kinsella - Liever verliefd
  • Sophie Kinsella - Verras me
  • Sophie Kinsella - Voor wat, hoort wat

  • Chantal van Gastel - Ik wist het
  • Lucinda Riley - De liefdesbrief
  • Lucinda Riley - De nachtroos
  • Lucinda Riley - Het Italiaanse meisje

Jenny Colgan:
  • Zoek de zon op
  • Op goed geluk
  • Wintereiland
  • Het eindeloze strand
  • Cafe, zon & zee

Nou dat zijn er nog aardig wat! Zoals je ziet houd ik echt van feelgood romans, chicklits.

Behalve winterberg en de zweedse affaire maar daar was ik benieuwd na of ik van spannende boeken houd. De boeken van Lucinda Riley heb ik aangeschaft nadat ik de zeven zussen serie heb gelezen was ik ook erg benieuwd naar haar andere boeken.

Fijne eerste kerstdag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails