vrijdag 24 december 2021

Dag 24: adventskalender

Dag 24! De laatste dag van de adventskalenders, altijd weer jammer dat het over is maar vanavond is het kerst avond en morgen kerst dus dat zijn ook altijd leuke dagen. Kijken jullie mee naar het laatste vakje?


In de Rituals adventskalender zat een full size hand creme van de Ritual of Jing. Ook een heerlijke geur, niet te maar heel subtiel.
Het leukste hebben ze zeker voor het laatste bewaard?


In de Riviera Maison adventskalender zat in het laatste vakje een sleutelhanger. Wij sparen de sleutelhangers van RM dus deze kan mooi bij de verzameling.


In de MAC adventskalender zit een full size lipstick in de kleur Mehr. Een mooie roze tint. Erg mooie kleur lijkt het me zo in de verpakking.
En het is top dat het full size is.


Wat ik vond van de 3 adventskalenders? Die van Rituals leek erg op de vorige 2 jaren en niet alle producten gebruik ik er uit dus volgend jaar ga ik nog wel even goed eerst naar de inhoud kijken voordat ik hem aanschaf of ie heel verschillend is van nu maar zo niet dan sla ik hem een jaartje over.
De Riviera Maison adventskalender was dit jaar nieuw dus of ie volgend jaar weer komt, ik denk het niet omdat er veel kritiek over is geweest maar opzich vond ik dat er leuke dingen in zaten maar voor 1 jaartje is het leuk.
Deze MAC adventskalender was mijn eerste van MAC en ik las over andere jaren vele lovende berichten maar het ligt ook maar net aan de inhoud van volgend jaar. Dit jaar zaten er allemaal best sellers is dus dat is top.
We zien het volgend jaar wel weer, die van Nivea lijkt me ook leuk trouwens voor volgend jaar, die heb ik nog nooit gehad.

Hele fijne kerst gewenst en een goed nieuwjaar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails