donderdag 6 maart 2014

Sieraden | Trend Juwelier


Ik houd van zilveren sieraden, ik kan haast niet tegen nep en ik vind het ook altijd heel erg stinken.  Het was wel weer eens tijd voor nieuwe sieraden dus ik kocht 3 zilveren sieraden bij de webshop TrendJuwelier.





Ik bestelde als eerste een zilveren slavenarmband, ik wilde altijd al een slavenarmband maar heel vaak zijn ze te groot. Deze is de diameter 6 cm van.
Het is een vrij smalle, namelijk 3mm breed maar dat vind ik prima.


 

Een slavenarmband vind ik erg mooi bij een horloge of bij een setje armbanden.
 

Deze kost €23,95

Ik bestelde ook een zilveren ring met zirkonia.
Ik houd van ringen met steentjes, bling bling.
Ik bestelde maat 17,25 omdat 17 er niet was. De ring is wel wat aan de grotere kant dus ik draag de ring om mijn middelvinger.

 


Deze ring kost €29,95

Als laatste besteld ik nog bijpassende oorbellen. Deze passen bij de ring.


Ze zijn vrij groot en opvallend maar daar houd ik van.


Alleen 1 achterkant was een beetje te groot dus ik moest een achterkant van een andere oorbel pakken.


Deze kosten €13,50

Alle sieraden zaten mooi verpakt en de levering ging redelijk snel.

Zoek je nog nieuwe sieraden? Neem eens een kijkje bij Trend Juwelier.

 
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails