vrijdag 7 maart 2014

Review | Essence Blush Up!

Eindelijk heb ik de mooie Blush Up van Essence kunnen kopen, deze ombre blushes wilde ik zo graag maar ze zijn alleen in de extra schap van Essence te koop en ik kom daar niet vaak.
Ik kocht beide kleuren en vandaag review ik ze.


Het uiterlijk is leuk, vierkant, simpel doorzichtig maar zo zie je de kleuren goed. Ze hebben een zilveren opdruk.


De sticker op de achterkant is ook goed bijpassend.

10 Heat Wave:
10 heat wave is een ombre van oranje naar roze. Deze is vrijwel matte.

Swatches:

 
Linkerkant - midden - rechterkant - mix

Het pigment is super goed en de kleuren zijn erg mooi, het is natuurlijk moeilijk om 1 kleur te krijgen op je wangen dus je kan beter kijken naar de mix kleur, als je met je kwast erover gaat krijg je ook die kleur.
 


20 Pinky Flow:
20 Pinky Flow is een mooie roze ombre blush, van licht naar donker roze. Deze bevat iets meer shimmer..

Linkerkant - midden - rechterkant - mix

Ook deze is goed gepigmenteerd en de kleuren zijn mooi, de mix kleur is ook mooi, die krijg je natuurlijk op je wangen.


Ik vind ze erg mooi en ik ben blij dat ik gekocht hebt. Hebben jullie ze al?


Ze kosten €3,59 p/st. en verkrijgbaar in het extra schap bij de Kruidvat.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails