woensdag 5 maart 2014

Review | Essence All About Nude Eyeshadow

Eindelijk! Ik heb het Essence All About Nude Eyeshadow Palette. Deze was in de winkels in de buurt niet geleverd maar eindelijk heb ik deze weten te bemachtigen. 

Ik heb al zo veel reviews en swatches gezien en het zag er allemaal goed uit, dus deze ging sowieso op mijn wishlist.




Dit oogschaduw palette bevat 6 kleuren van verschillende nude tinten.
Ze bevatten wel allemaal shimmer, van mij had er wel een matte in gemogen;).


Het palette is stevig en doorzichtig, het gaat wel moeilijk open maar dat maakt verder niet uit.


Ze zien er erg mooi uit! Ben zo benieuwd of het pigment ook goed is zoals andere zeggen.


Swatches:


Ik zeg het eerlijk, toen ik begon met swatchen viel het me tegen, vooral de eerste 4 kleuren, tuurlijk het zijn lichtere kleuren maar als nog valt het me tegen met wat ik op andere blogs zie.
De laatste 2 kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn ook zacht, wel wat korrelig dus goed je kwast aftikken.
Ik had er misschien ook te veel van verwacht, voor een budget palette is het prima.

Ik heb er ook een ooglook meegemaakt:


 

Ik heb de 2e en de 3e kleur gebruikt op mijn ooglid, de 5 kleur in mijn crease en de 1e kleur als highlighter. Eyeliner, mascara en je look is klaar.!


En wat vinden jullie? Gaan jullie mee met de hype of valt het jullie ook een beetje tegen?

Het Essence All About Nude Eyeshadow Palette kost €3,59 en verkrijgbaar bij de Kruidvat.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails