zaterdag 1 februari 2014

Swatches: Golden Rose Jolly Jewels 101-105

Ik ben bezig om alle Golden Rose lakjes te swatchen voor onze webshop en ik laat de swatches ook hier aan jullie zien. Vandaag laat ik de eerste lakjes zien van de Jolly Jewels collectie.
 


De Jolly Jewels is denk ik wel de bekendste Golden Rose nagellak collectie, deze collectie bevat hele mooie glitters.
Ik swatch vandaah nr. 101 t/m 105 voor jullie.
 

 
101:

101 is een transparante nagellak met flakies erin, deze is het mooiste over een donkere kleur zoals ik heb gedaan.
Ik draag 1 laagje over zwart heen.

 102:

102 is een prachtige zilveren glitter nagellak, deze dekt in 3 laagjes.

 103:

103 is een mooie gouden glitter lak met roze glitters erin.
Deze dekt met 2 laagjes.

 104:

Deze is echt heel erg mooi! Mooie roze glitter nagellak en dekt prima in 2 laagjes.

 105:

105 heeft een jelly basis met paarse en groene glitters. Op de foto's draag ik 2 laagjes maar er kan nog een 3e laag overheen.

Zo dit waren de eerste nummers! Over een tijdje komen de volgende nummers online.

De Golden Rose Jolly Jewels nagellak is te koop bij MardyMakeUpShop en ze kosten €3,95 p/st.
 

 

 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails