zondag 2 februari 2014

Review: Deborah Milano RED laque

De Milano RED laque is een nieuw product van het merk Deborah Milano, namelijk een lipstick, balsem, gloss en lipstain in één.  Ik was erg benieuwd en ik testte kleur nr. 09



Ook al heet het RED laque het kleuren palette gaat van nude tot paars en van roze tot rood. Ze bestaan in totaal in 7 kleuren. Ik heb kleur nummer 09, ze hebben wel namelijk alleen dit staat niet op de verpakking en op internet kan ik het ook niet vinden welke naam hierbij hoort.


Het uiterlijk is mooi, gouden huls met een doorzichtige rand zodat je de kleur goed kan zien.

De applicator is erg fijn, en heeft een goede vorm voor je lippen.


De substantie is erg vloeibaar, zoals een lipgloss en dat had ik niet verwacht eigenlijk en het plakt ook best wel. Ik weet niet of het door de substantie komt maar ik kreeg het erg moeilijk op mijn lippen, het lukte niet om de kleur egaal te krijgen en dat zie je ook terug op de swatches.
De geur is zoetig en fris.



Ik had eigenlijk verwacht dat het zou intrekken maar het blijft zoals een lipgloss op je lippen zitten want als je nu wat eet of drinkt gaat het er toch wel snel af en het blijft niet zoals een lipstain goed zitten helaas.

De consumentenadviesprijs is € 9,95. De lipstick is verkrijgbaar bij de betere adviesdrogist, diverse parfumerieën, en online via : www.drogisterij.net en www.worldofbeauty.nl.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails