vrijdag 31 januari 2014

Review: Catrice Highlighter

Iedereen heeft vast deze highlighter wel gezien en of gekocht. De mooie highlighter uit de Catrice Celtica collectie. Vandaag review ik deze voor jullie.
 

 
Het doosje is moeilijk op te foto te krijgen omdat het erg spiegelt dus je ziet alles erin.
Maar de verpakking is erg mooi! glimmend zilver met op de deksel een mooi ornament. En fijn, er zit ook een grote spiegel aan de binnenkant, dat geeft net even wat extra's
 
 
De highlighter zelf is echt heel mooi, allerlei verschillende kleurtjes en stipjes erin. Gelukkig zie je al de kleuren niet terug. Het geeft namelijk maar 1 lichte kleur af.
 
 
Bovenstaande foto's zijn gemaakt in daglicht en onderstaande foto's onder mijn daglicht lamp, dan zie je veel mooier de kleuren en shimmer. 
 

Het is echt prachtig!♥

Swatches:

In daglicht - onder de daglicht lamp
Je moet wel even goed kijken maar dan zie je de shimmer maar onder een lamp of in de zomer in de zon is het veel beter te zien.
 
 
Deze foto is gemaakt onder mijn daglicht lamp en daar zie je redelijk goed de shimmer, ik heb de highlighter aangebracht op mijn jukbeen boven mijn blush.

De highlighter ruikt trouwens ook nog eens lekker.

Deze Catrice Celtica highlighter 01 Far And Beyond is tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister en kost €5,59 wat is eigenlijk best veel geld vind voor Catrice...
 
 
 
 
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails