vrijdag 29 maart 2013

Essence Night Club palette 03 Dance til-dawn

Dit Essence Night Club palette komt uit het vernieuwde Essence assortiment van laatst. Vandaag review ik deze voor jullie.!
Het is 03 Dance til-dawn


03 Dance til-dawn bestaat uit grijze en paarse tinten. Er zitten in totaal 8 kleuren in.



De kleuren zijn erg mooi te combineren, van licht naar donker. 
Er zit ook een applicator bij met aan 1 kant een spons en aan de andere kant een kwastje, ik breng de oogschaduw altijd aan met mijn zoeva kwasten, die vind ik persoonlijk het fijnst.


Swatches:

Het pigment valt mij erg tegen, het kan veel beter, erg jammer hoor....

Dit palette kost €3,59 en is nog verkrijgbaar in een andere kleuren combinatie.Verkrijgbaar bij de Kruidvat.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails