donderdag 28 maart 2013

Nailart: Easter Nails/Paas Nagels

Vandaag heb ik een notd met als thema psen voor jullie! Weten jullie nog de nailart die ik vorige jaar pasen droeg? *klik hier*.
Dit jaar heb ik 5 verschillende dingen gemaakt.

Kijk snel verder:

Als basis heb ik bij allemaal een groen kleurtje van het merk Art de Lautrec gebruikt, want ik wilde een snel droge nagellak en deze droogt erg snel.

 
 


Duim:
Gele/groene/rode en blauwe acryl nailart verf

Wijsvinger:
2 tinten groene/bruine/witte/roze acryl nailart verf

Middelvinger:
Diamond Cosmetics Hot Kinky Pink, zwarte en witte acryl nailart verf.

Ringvinger:
Gele/witte/zwarte en rode acryl nailart verf.

Pink:
Diamond Cosmetics Hot Kinky Pink, 2 true 2 en 4 en China Glaze Lemon Fizz.

Hebben jullie al een paas nailart?
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails