zaterdag 30 maart 2013

Boekreview: Van de straat geplukt - Rianne Verwoert

Vandaag heb ik een boekreiew voor jullie. Het gaat over het boek: van de straat geplukt van Rianne Verwoert.

Het boek zelf ziet er heel mooi uit en toen ik de achterkant las was ik erg benieuwd!

Omschrijving:
Tijdens het passen van een jurkje wordt Julie aangesproken door een modelscout. Ze gelooft er in eerste instantie niets van, want behalve haar lengte heeft ze weinig modelkwaliteiten, vindt ze zelf. Bovendien wil ze dierenarts worden, geen model. Maar vanwege de kans om naar Milaan te gaan - weg van alle sores in Nederland - gaat Julie er toch voor. Ze heeft alleen één voorwaarde: Meneer Janssen, haar hond, moet mee. Dat is alleen niet zo'n modelburger als zijzelf!

bron

Achterkant informatie:
 
Het boek leest erg fijn, het zijn best wel grote letters en aan de zijkanten zit ook veel ruimte.
 

 
Conslusie:
Een erg leuk boek wat makkelijk leest.
Toen ik dit boek ging lezen sprak het me meteen aan vanaf de eerste bladzijde, het leest makkelijk door en er gebeuren dingen die je eigenlijk niet verwacht, het is namelijk niet zomaar een boek over modellen.
Ik heb dit boek met veel plezier gelezen, vond het erg leuk! Een aanrader dus!
 
Auteur: Rianne Verwoert
Titel: van de straat geplukt
Uitvoering: paperback
Prijs: €12,95
Formaat: 14x21 cm
Omvang: ca 224 blz.
Uitgever: Zomer en Keuning
 
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails