zondag 2 januari 2022

MAC Swatches: Week 4

Een week is het niet echt maar dit zijn de laatste 3 producten uit de MAC adventskalender die jullie nog tegoed van mij hadden.


Het zijn 2 lipsticks en 1 pigment. Een mini lipstick genaamd Chili (matte) een full size lipstick in de kleur Mehr (matte) en het pigment is genaamd Tan (2,5g)


Het pigment poeder is meteen open als je het dopje eraf draait en deze zit ook goed vol dus wel goed opletten dat je niet knoeit. Ik vind het wel altijd een dingetje om een losse poeder gebruiken wat in een verpakking zit zoals dit. Mijn oogschaduw kwastje past denk ik net er in dus ik denk dat ik het zo ga proberen.

De kleur is in ieder geval wel heel erg mooi, een metallic koperen kleur, super mooi te combineren met bruin tinten.

Rode lipstick ben ik niet van zoals jullie weten , Chili is ook een rood tint maar dan een wat warmere kleur.
Mehr is echt een prachtige kleur, een beetje roze nude. Ben heel benieuwd hoe die mij zal staan. Als swatch en in de verpakking ziet ie er super gaaf uit.


Swatches:

Wauw wat een pigment van de lipsticks hé? Dat is echt het voordeel van de MAC lipsticks, het pigment is altijd top ongeacht welke kleur of finish je hebt. 
Het pigment valt met iets tegen van het pigment poeder maar met een basis eronder of met een vochtig penseel wordt dat beter.

De full size lipstick in de kleur Mehr kost €20,50

De mini lipstick in de kleur Chili kost €12,50

Het pigment poeder kost €23,50 maar daar heb je wel 4,5g voor en in de adventskalender zit 2,5g.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails