woensdag 11 mei 2011

Essence my skin - Intensively caring cream

Jullie konden al eerder een review lezen over de Cleansing gel van Essence My Skin. En vandaag review ik voor jullie de intensively caring cream.

Wat informatie over deze creme:

Maak een einde aan de droge huid met intensieve verzorging van Essence My Skin! Deze nieuwe gezichtscrème verzorgt de dorstige huid 24 uur lang, herstelt de elasticiteit en geeft energie. Granaatappel en bamboe zorgen voor een vochtboost zodat de huid niet uitdroogt. Om de dag zorgeloos te beginnen, bevat de crème bovendien UVA/UVB filters die uw huid beschermen! Geniet van een intensieve verzorging en een zijdezachte en stralende teint!



Toen ik dit las werd ik wel heel nieuwsgierig naar deze creme, jullie ook?

Lees dan snel verder!



Eerst behandel ik het uiterlijk van deze creme. De creme komt in een doosje zoals je kan zien op de 1e foto aan het begin van dit artikel. Op dit doosje staat allemaal informatie over de creme o.a. 24 uur bescherming tegen een uitgedroogde huid, dat er granaatappel en bamboo in zit. Het uiterlijk alleen al van het doosje van de creme vind ik er al super leuk uit zien, met roze details:) Oke het uiterlijk van het doosje ziet er dus leuk uit en de creme verpakking ziet die er ook leuk uit?
Ja ik vind zeker van wel, de pot heeft ook weer leuke roze details en er staat ook weer wat informatie op.
De pot ziet er gewoon heel leuk uit, simpel.
De pot heeft een prima formaat, ligt makkelijk in de hand en er zit 50 ML aan product in.


Nu ga ik de creme behandelen.
De kleur van de creme is peach, wat ik een erg leuke kleur vind voor een creme.

En de geur, oh die vind ik zo lekker! ik vind deze naar , ja ik weet eigenlijk niet, ruikt erg fris en misschien naar een vrucht ofzo. Maar dat maakt mij niet veel uit waar het nar ruikt , als het maar lekker ruikt en dat doet deze!


De creme smeert erg lekker uit op je huid en je hebt ook maar een klein beetje nodig voor je huid.
De creme verfrist mijn huid goed en mijn huid voelt goed nadat ik de creme heb gebruikt.
De geur ruik je nog wel eventjes als je deze net heb opgesmeerd, ik zelf vind dat niet erg omdat ik de geur erg lekker vind.
De creme trekt goed in en laat geen vettig laagje achter op mijn huid.

Ik ben erg tevreden over deze creme en gebruik ik dagelijks (in de avond en in de ochtend) sinds dat ik deze creme heb.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails