zondag 1 mei 2011

Essence My Skin Soft Cleansing Gel

Essence komt in mei (in Nederland, in Belgë al verkrijgbaar) uit met een verzorgingslijn genaamd 'My Skin.' Speciaal voor de jongere huid. Zelf was ik heel erg benieuwd naar de producten, ik mocht 4 producten uit de My Skin lijn testen. Vandaag bespreek ik al eerste de Soft Cleansing Gel. Wat info:                                                                                       essence my skin soft cleansing gel: Met my skin begint het verwennen van de huid al bij de reiniging. my skin soft cleansing gel reinigt intensief en is tegelijkertijd zeer mild voor de huid: het verwijdert make-up, vuil en onzuiverheden zonder de huid uit te drogen. De waardevolle actieve ingrediënten limoen en komkommer zuiveren, verfrissen en geven de huid een energiekick. De huid voelt heerlijk zacht en verfrist aan. Geschikt voor alle huidtypen. Prijs €1,99






Lees verder voor mijn ervaring er mee

Het uiterlijk van de tube ziet er erg mooi uit, er staat ook een plaatje op van een komkommer en een limoen want dat zijn de belangrijkste ingrediënten. Limoen zorgt er voor dat je huid verfrist wordt en je poriën kleiner maakt, de komkommer zorgt er voor dat je huid gehydrateerd wordt.


Op de achterkant staat precies wanneer en hoe je de reiningsgel kan gebruiken:
- Gebruik in de ochtend en avond op een nat gezicht en masseer het in met ronddraaiende bewegingen. Vermijd contact met ogen en om de mond heen. Was af met water.

- Nadat je dit gedaan hebt , kan je het beste je gezicht insmeren met een creme van Essence my skin. (komt nog een review over.)

Nu vragen jullie je zeker af , 'leuk al deze informatie maar wat doet het met je huid'?
Nou dat ga ik jullie nu vertellen:

Ik heb sinds ik deze heb gekregen elke avond gebruikt (vergat het eigenlijk in de ochtend ;))
Mijn ervaringen er mee zijn positief.
Ik heb aller eerst gewoon mijn oogmakeup eraf gehaald en toen heb ik de soft cleansing gel met mijn hand op mijn gezicht aangebracht en met ronddraaiende bewegingen ingemasseert.
Even laten zitten en toen met water eraf gehaald.
Wow toen voelde ik aan mijn huid en het voelde echt super zacht!
Nadat mijn gezicht was opgedroogd had ik een essence my skin creme aangebracht, in combinatie vind ik het erg lekker en mijn huid voelt er zacht, maar je kan het natuurlijk ook met je eigen creme doen. Ik had het gedaan met de intensively caring cream maar er hoort bij deze geurlijn ook een creme , als die in de winkels komt ga ik die waarschijnlijk kopen zodat ik een geur setje heb:)

De reiningsgel ruikt trouwens erg fris , de komkommer en limoen kan ik er niet echt uithalen maar het ruikt in ieder geval lekker en dat is wat telt!


de kleur van de gel is groen ;)

Ik ben zeker overtuigd, en de prijs is maar €1,99, super goedkoop toch?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails