dinsdag 7 december 2021

Dag 7: adventskalender

Vandaag mocht vakje 7 open, de eerste week zit er al weer op van de advents kalenders, wat gaat de tijd hard hé?

In de Rituals advent kalender zit er een mini; The Ritual of Namaste Glow, radiance anti aging serum van 10ml. Volgens mij zit deze er elk jaar wel in. Eerlijk gezegd gebruik ik deze niet maar ik ga hem wel proberen ook al staat er anti aging op haha


In de Riviera Maison advent kalender zit in vakje 7 2 ijs lepels met een hartje boven op, super cute en past helemaal bij kerst. Lekker bij het kerst diner een heerlijk dessert eten.


In de MAC advent kalender zit een mini lipstick in de kleur Velvet Teddy. Een mooie bruin/oranje kleur. Dit is de matte versie. Ik dacht dat ie iets te heftig voor mij was maar valt reuze mee.


Dag 7 zijn weer leuke items, voor de Riviera Maison en MAC zijn weer erg leuk. Ik kijk weer uit naar morgen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails