woensdag 22 december 2021

Dag 22: adventskalender

 Dag 22! Mijn geluksgetal, wat zal er vandaag in zitten? Kijken jullie mee?


In de MAC adventskalender zit er een mini lipstick in de kleur Chili. Rood is niet mijn ding zoals jullie weten dus deze zal ik helaas niet gebruiken maar daar kan ik vast iemand anders mee blij maken.


In de Rituals adventskalender zit er weer een mini mist. Deze had ik al maar dat maakt niet uit, mini mist doe je niet heel lang mee dus dat is top. Handig om mee te nemen en ze zijn ook leuk om te verzamelen;)


Het is woensdag dus dat betekend in de Riviera Maison adventskalender dat er het laatste kaarsje in zit. Nu staat erop; 1 en S dus nu hebben we XMAS en 4321.
Altijd leuk om neer te zetten met z'n 4e bij elkaar.


Dag 22 zitten goede dingen in , op naar de laatste 2 vakjes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails