donderdag 2 december 2021

Dag 2: Adventskalenders

Vandaag is het 2 december dus we mochten vakje 2 open maken. Kijken jullie mee wat er in vakje 2 zat van de adventskalenders die ik heb?

In vakje 2 van de Riviera Maison zitten 2 placemats van stof. 1 met de tekst; Merry Christmas en 1 met Let's Celebrate.


In de Rituals adventskalender zit een mini mist in de geur Sakura, mijn favoriete geurlijn. Hier kan je nooit genoeg van hebben.

In vakje 2 van de MAC adventskalender zat een mini mascara, wel gelukkig met een mooi groot borsteltje maar daarover later meer in een apart artikel waar ik swatches laat zien van de eerste 7 producten.
De mascara is in het zwart, ik ben heel benieuwd, dit schijnt de beste mascara van MAC te zijn.
Tevens hoorde ik dat deze adventskalender is gevuld met allemaal best sellers van MAC dus dat is helemaal leuk.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails