zondag 5 december 2021

Black Friday Shoplog o.a MAC

Met Black Friday koop ik eigenlijk elk jaar wel iets van MAC omdat het dan gewoon veel scheelt want het is toch een wat duurder merk. Zo kijk ik er elk jaar weer naar uit.

Dit jaar bestelde ik bij Douglas en bij MAC zelf. Ook bij ICI Paris XL bestelde ik nog 2 producten. 



Bij Douglas bestelde ik de eyeliner. Ik was nog op zoek naar een goede liquid eyeliner en deze had goede recensies. Ik koos voor de Liquidlast 24 houd waterproof liner in het zwart.
Het is een vrij kleine verpakking van 2,5ml. maar dat lijkt weinig maar daar doe je lang mee want je hebt maar een klein beetje nodig. 
De eyeliner kost normaal €20,50.

Ik was erg benieuwd naar de foundation van MAC dus dit was een goede kans om het uit te testen. Ik besteld 2 tinten NC10 en NC12. NC10 bij Douglas en NC12 bij MAC zelf. Ik heb een vrij lichte huid en de kleuren lijken perfect.

De foundation kost normaal €35,-

Oogschaduw, ik houd ervan. Dit palette kon ik niet weerstaan. Het palette bevat mooie bruin tinten.

Dit palette kost normaal €46,-

Ook bestelde ik nog een bronzer(matte bronzer) en een highlighter (mineralize Soft&Gentle). De bronzer kost normaal €29,50 en de highlighter €35,-

Als laatste van MAC nog een satin lipstick in de kleur Brave. Deze kost normaal €20,50

Bij IciParisXL bestelde ik nog een pakketje met 2 beautyblenders en cleanser en een heerlijk geurtje; la vie est belle.

Over de producten komen nog aparte artikelen online met swatches. Ik had voor het eerst bij MAC zelf besteld en de levering is heel snel en je kon ook nog een gratis cadeautje kiezen(sample) super handig om zo een product uit te testen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails