zaterdag 30 januari 2016

Mijn Etsy winkeltje

Ik heb al een tijdje een Etsy shop. Hierin verkoop ik mijn zelfgemaakte armbanden en kettingen. In dit artikel vertel ik je er meer over.


De link naar mijn Etsy shop: https://www.etsy.com/nl/shop/MadeByMandyNL

Etsy is wereldwijd. Ik heb al regelmatig armbandjes moeten opsturen naar Amerika, hoe leuk is dat? Dat ze aan de andere kant van de wereld met mijn armbandjes lopen!. Erg tof!

Op Etsy heet een artikel een listing. Dus als je een nieuw artikel wilt toevoegen klik je op listings en dan listing toevoegen. Dan wijst het allemaal voor zich. Je kan foto's toevoegen, informatie schrijven, woorden voor de zoekfunctie en ga zo maar door. Er is heel veel mogelijk op Etsy. En je moet natuurlijk de verzendkosten even berekenen.

Als je een listing plaatst kost het 0,20 dollar. En ook als je een artikel hebt verkocht moet je ook een percentage afdragen aan Etsy. Dat is wat minder maar je bereikt een groot publiek.

Wil je ook een Etsy winkeltje openen? Dan heb ik hier een link zodat je 40 gratis listings krijgt.
http://etsy.me/1MKw9QB

Zodra je een bestelling hebt krijg je een mailtje, hierin staan alle gegevens, ook de dag dat het verzonden 
moet zijn. Dit regel je zelf. Klanten kunnen ook feedback achter laten wat ze van je bestelde artikelen 
vinden.
Klanten kunnen betalen met iDeal, Paypal, Credit Card en nog veel meer.

Je kan elkaar ook volgen en artikelen leuk vinden als je een Etsy account hebt.

Wat vinden jullie van Etsy? Wel eens van gehoord of wellicht al iets gekocht?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails