vrijdag 24 juli 2015

Swatches | Essence !Arriba! Nagellak

Deze maand ligt de collectie van Essence !Arriba! in de schappen. Ik kocht o.a. 3 nagellakjes, 2 Chalky Matt en 1 Spicy Metallic.
Kijken jullie mee naar de swatches?


Er waren ook nog 2 glitters maar ik koos voor de 2 matte en de metallic tint.
Ik zag op andere blogs swatches voorbij komen van de matte en die zagen er erg goed uit, het zijn mooie kleuren dus die wilde ik erg graag.
De paarse ziet er erg mooi uit met de shimmers erin, echt metallic kan het ik niet noemen eigenlijk.

De flesjes bevatten 8ml en zijn rond en smal.


Swatches:
01 Hola, Guapa:
Mooi matt baby roze, deze is wel het mooist als je 3 laagjes aanbrengt. Met 2 dekt het wel maar is het nog wat oneffen.

02 Macarena Mint:
Wauw, deze vind ik echt heel erg mooi, prachtige turkoois tint.
Deze dekt in 2 laagjes.

04 La Vida Loca:
Een prachtige paarse tint met vele kleuren shimmers! Wauw mooi hoor! Maar zoals ik eerder schreef metallic? Nee niet echt.
Deze dekt met 2 laagjes.

Ze kosten €1,89 en te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. Op=op!

Hebben jullie ze al gekocht?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails