donderdag 16 juli 2015

Nieuwe producten Eucerin

Eucerin, het nummer één lichaamsverzorgingsmerk in de apotheek, voegt drie nieuwe producten toe aan het pH5-assortiment die de gevoelige huid beschermen en herstellen: Eucerin pH5 Protection Body Lotion (parfumvrij), Eucerin pH5 Protection Douche Olie  (parfumvrij) en Eucerin pH5 Verzorgende Olie. Het unieke pH5 assortiment is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid om deze te voorzien van de dagelijkse bescherming die het nodig heeft. 


pH5 Protection Douche Olie – Parfumvrij:
Deze shower oil zit in een handige grote verpakking (400ml) Handig en hygiënisch in gebruik.
Het is door de olie wat vettig maar schuimt goed op je huid. Mijn huid voelt na gebruik goed aan, niet trekkerig wat ik wel eens krijg. Het heeft haast geen geur en zelf vind ik dat niet zo maar deze shower oil is wel erg goed verzorgend voor mijn huid.

pH5 Protection Body Lotion – Parfumvrij:
Deze lotion is vrij dun maar trekt snel in je huid in. Ook deze heeft niet echt een sterke geur maar wel meer dan de shower oil. De lotion trekt snel in je huid en voelt heerlijk zacht aan. Ook deze verzorgd mijn huid heerlijk, vooral mijn benen zijn droog en door deze lotion is het een stuk minder nu. 

pH5 Verzorgende Olie:
Deze olie is in het begin wat vettig maar trekt snel in en je huid ziet er glanzend en gezond uit. Ook ruikt deze heerlijk! Deze olie moet je 2x per dag gebruiken op de probleem huid. deze olie werkt tegen huidstriemen en maakt de huid soepel.


Het zijn 3 fijne producten, de olie ruikt erg lekker en de lotion maakt mijn huid heerlijk zacht.

De nieuwe Eucerin pH5 producten zijn nu verkrijgbaar bij de (online) apotheek voor de volgende consumentenadviesprijzen:
  • ·         Parfumvrije Eucerin pH5 Body Lotion (400 ml): € 19,99
  • ·         Parfumvrije Eucerin pH5 Douche Olie (400 ml): € 18,99
  • ·         Eucerin pH5 Verzorgende Olie (125 ml): € 16,99

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails