zondag 24 mei 2015

Park Avenue Oogschaduw palette + eyeliner

Ik heb producten van het merk Park Avenue al vaker gereviewed en laatst lagen er weer wat nieuwe producten in mijn brievenbus. Dit keer een Million Colours Oogschaduw palette en een liquid eyeliner pen.

Park Avenue Million Colours 02:
(het glimmende randje is plakband, helaas gaat dit er erg slecht af dus heb het laten zitten).
Dit is nr. 02 met 5 paarse tinten erin van licht naar donker.


De eerste 3 kleuren zijn matten en de andere 2 hebben een kleine shimmer erin.
Er zit een kleine sponsapplicator in en een spiegeltje.


Swatches:
Het pigment ziet er erg goed uit en helemaal voor matte tinten.

Dit Park Avenue Million Colours Oogschaduw palette kost €10,99

Park Avenue Liquid Eyeliner Pen 01 Black:
Eyeliner vind ik voor mij zelf echt een must, ik draag het elke dag en als je dat een keer niet doet ziet het er meteen heel anders uit. Bijna altijd draag ik zwart.


Zelf vind ik een eyeliner in pen vorm altijd het fijnst zoals deze van Park Avenue. Dit is een zwarte.
De pen werkt erg fijn, de pen is stevig en heeft een flexibel puntje wat ik fijn vind werken.


De kleur is goed zwart meteen al na 1 streepje. Alleen is deze eyeliner niet waterproof dat is wel jammer.


Deze Park Avenue Liquid Eyeliner Pen kost €3,95

Park Avenue is exclusief verkrijgbaar bij de DI in BelgiĆ«.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails