dinsdag 26 mei 2015

MUA Bronzer, Brow Define, Lip Balm

Jullie zagen al een review voorbij van het nieuwe MUA oogschaduw palette en vandaag laat ik jullie nog 3 nieuwe producten zien.
Kijken jullie mee?

Bronzed Perfection:
Een bronzer! Perfect voor de zomer al je niet snel bruin wordt (zoals ik). De bronzer zit in een lekker grote verpakking, erg mooi!.
In de bronzer zelf staan de woorden Bronzed Perfection.

De bronzer bevat een kleine shimmer.

Swatch:
Ik heb de bronzer op mijn jukbeenderen aangebracht, ik wilde namelijk eerst kijken hoe de kleur was.
Nou de kleur is prima voor mij, niet te donker wat ik eerst dacht eigenlijk.

MUA Bronzed Perfection €5,49

Sweet Sheen Lip Balm Cherry Bomb:
Een lipbalm met een kleurtje, altijd handig want ik smeer de hele dag door met lipbalm en daarom heb ik vrijwel nooit een kleurtje op mijn lippen.
Maar met deze komt daar verandering in.

Dit is de kleur Cherry Bomb, een fuchsia kleurtje zonder shimmer. En de lipbalm ruikt/smaakt ook nog eens heerlijk zoetig.


De lipbalm smeert goed uit en is lekker vettig, ook het pigment is prima. Je verwacht meer kleur maar voor mij vind ik dit prima. De verzorging van een lipbalm voel je ook echt erin terug op je lippen.
Als je de kleur goed wilt houden moet je toch regelmatig bij werken.


Sweet Sheen Lipbalm €3,49

Brow Define Mid Brown:
Dit is een getinte wenkbrauw mascara en ik zeg zelf eerlijk gebruik ik weinig tot geen wenkbrauw product, ik vind het al snel te hard staan met mijn lichte huidkleur en blond haar.


Dit is de kleur Mid Brown, voor mij is deze nog wel te donker.
Het borsteltje is net zoals een mascara borsteltje en deze is ook iets gebogen zodat het makkelijker aanbrengt en dat is ook echt zo.


MUA Brown Define Mid Brown €3,49

Nog even de swatches op een rij:
bronzer - lipbalm  - brow define

De nieuwe producten zijn al exclusief verkrijgbaar bij geselecteerde Kruidvat verkooppunten en op www.kruidvat.nl.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails