woensdag 13 mei 2015

Armbanden te koop

Zoals jullie weten maak ik zelf armbanden. En ik ben ze nu ook een beetje aan het verkopen. Heb al meerdere mensen blij gemaakt met mijn armbanden en vandaag laat ik ze aan jullie zien die ik te koop heb.
Ook ben ik een webshop gestart, dit loopt nog niet echt goed maar het duurt natuurlijk eventjes voordat je bekend bent.
Dit is de link naar mijn webshop; http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/made-by-mandy/
Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt.

Miyuki Armbanden:
€9,95
€9,95
10,95
11,95
10,95
Overige armbanden:
8,95
9,95
9,95
9,95
Mocht je een armband willen bestellen kan je me mailen naar; nail-gloss@live.nl

Ik ben benieuwd wat je er van vind, een fijne dag!

Voor mij is deze dag heel spannend, heb namelijk vanmiddag om 14:55 uur mijn auto rijexamen. Super spannend en ben behoorlijk zenuwachtig en ik hoop natuurlijk dat ik slaag (is mijn eerste keer). Zodra ik wat weet zet ik het hier neer. Duimen jullie voor me?

Edit: Helaas ben ik gezakt... ik was super zenuwachtig en het ging helaas niet zo goed....



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails