vrijdag 12 december 2014

Swatches | 2x Primark Nagellak

Bij de Primark kocht ik laatst 2 nagellakjes. Vandaag swatch ik ze voor jullie.


Ze hebben geen namen ofzo en wat de nummers van de lakjes zijn weet ik ook niet 100% zeker maar ik denk:
PS2764 en 4G238


Ik kocht 2 verschillende kleurtjes een turquoise glitter lakje en een blauw kleurtje.
Van het glitter lakje is het kwastje heel erg breed en vierkant waardoor het erg lastig lakt bij je nagelriemen.
Bij het andere lakje is het kwastje dunner en prettiger.


Swatches:

PS2764:

 Dit is een turquoise glitter lakje wat helaas nog niet dekt met 3 laagjes.

 4G238:

 Deze kleur vind ik erg mooi, blauw paarsig. En deze dekt gelukkig een stuk beter al met 2 laagjes.


Helaas stinken de lakjes van de Primark altijd heel erg en dat is gewoon jammer, het lijken wel van die goedkope Chinese lakjes.
Gelukkig drogen ze wel normaal en niet extreem lang.

Ze kosten €1,50 p/st. en te koop bij de Primark.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails