donderdag 4 december 2014

Essence | How to make your face wow!

Ik wilde de Essence make-up boxen super graag maar ik kon ze haast nergens vinden maar laatst in Hilversum hadden ze het en ik kocht er 2. Van het 'how to make nude eyes make-up box' hebben jullie al swatches gezien en vandaag laat ik jullie het 'how to make your face wow make-up box' zien.



Iedereen droomt van een frisse en egale huid. Met de Essence 05 How to Make Face Wow Make-up Box maak je die droom waar. De set bevat alles voor een prachtige huid.
Het zijn echt leuke doosjes, lekker vrolijk! Ook deze is mooi vormgegeven, ik vond ze nog best wel groot, voor Essence had ik ze kleiner verwacht.


In de binnenkant zit er ook een spiegel, in dezelfde vorm als de buitenkant opdruk, leuk detail.


In deze make-up box zitten 4 kleuren, een bronzer met shimmer, een matte roze, een highlighter en een peach kleurtje met shimmer. Van alles wat eigenlijk.


Ook bij deze zitten er achter de spiegel 2 kaartjes hoe je de kleuren kunt gebruiken.


Swatches:

Het pigment is prima in orde. Mooie shimmer kleuren en de highlighter is prachtig. De roze is wel heel erg 'in to your face' voor mijn lichtere huid dus die zal ik niet vaak gaan gebruiken. Maar de rest is erg mooi.

Ik vind deze make-up boxen van Essence echt super leuk, lijken natuurlijk op de bekende merken maar echt heel erg leuk met die kaartjes en het uiterlijk ziet er gewoon heel leuk uit.

De Essence how to make your face wow make-up box kost €5,99 en te koop bij de Kruidvat met een groot Essence schap of online via www.kruidvat.nl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails