vrijdag 3 oktober 2014

Review | Etos Primer Anti Redness

Etos introduceert in navolging van de Skin Smoothing primer twee nieuwe varianten: de Refreshing primer en Anti Redness primer.
Ik testte de Anti Redness primer uit en vandaag review ik deze voor jullie.


'Deze primer neutraliseert  roodheid in de huid en laat de huid er ongelooflijk glad uitzien. De primer vervaagt oneffenheden en geeft een geĆ«galiseerde look. De primer is los te gebruiken, na de dagcreme, maar vormt ook een goede basis voor foundation. Vrij van conserveringsmiddelen en parfum, met vitamine E.'

Ik was eerst een beetje band voor de groene kleur maar groen is de kleur om roodheid tegen te gaan dus ik heb het gewoon geprobeerd!
Ik heb niet veel roodheid in mijn gezicht maar wel hier en daar wat plekjes.


De primer zit in een handig pompflesje waardoor je goed kan doseren.


Je hebt echt maar een klein beetje nodig en je moet er wel op letten dat je het echt heel goed uitsmeert anders zie je een beetje groenig.


Ik vind het wel echt een must om foundation over de primer te dragen want Etos zegt dat je de primer ook los kan gebruiken maar dan ziet je huid er een beetje grauw uit.
Ik vind het een goede primer voor onder een foundation, je huid wordt heerlijk zacht en mijn roodheden worden wat minder. Maar puistjes die worden niet veel minder helaas.

Mijn foundation blijft door deze primer ook veel beter zitten.

Etos Refreshing primer en Etos Anti Redness primer verkrijgbaar voor €5.99


Volg Nail-Gloss op Bloglovin

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails