zaterdag 11 oktober 2014

Review | DA CC Cream + Bronzing Powder

Voor een optimale najaarsverzorging breidt DA haar assortiment uit met de toevoeging van pallet aan herfstproducten. Mooi, verzorgd en gezond de herfst door, samen met DA. De nieuwe producten zijn verkrijgbaar bij alle DA winkels. 



DA CC Cream:
'Creëer een natuurlijke herfstlook met de DA CC Cream 6-in-1. Een combinatie van dagelijkse verzorging met een vleugje make-up. Zorgt voor een frisse, natuurlijke uitstraling en past zich aan de huidtoon aan. Verkrijgbaar voor de lichte of getinte huid, en kost slechts € 5,99.'

Ik ontving ter review beide tinten, voor de lichte huid en voor de getinte huid.
Aan het uiterlijk van het flesje zie je al goed welke welke is. Ze zitten ook verpakt in doosjes. 

Deze CC crem is 6 in 1:
  1. Camoufleert en egaliseert
  2. Zonnefilter SPF25
  3. Beschermt
  4. Voedt en hydrateert
  5. Anti aging en long lasting
  6. Colour adapting


Er zit 50ML in de tube. Zelf vind ik een tube wel handig maar is soms moeilijk te doseren, je pakt vaak te veel en dat is echt niet nodig.


Helaas is de CC cream voor de 6 lichte huid nog te donker voor mij.


Ik heb toch de lichtere gebruikt ook al is deze te donker maar ik vind dat deze best wel stug uitveegt vooral als je het met je vingers doet. Ik heb van mij zelf al een glimmende huid en ook met deze CC cream blijft mijn huid glimmend dus een poeder erover heen is wel een echte must.

DA Marble Baked Bronzing Powder:
'In de herfst toch een beetje bruin? DA Marble Baked Bronzing Powder zorgt hiervoor. Verkrijgbaar in een variant voor blondines en voor brunettes waarbij de kleur is afgestemd op de huidtypes. Per stuk voor € 4,99.'


Dit is de blondines versie maar daarvoor vind ik deze ook nog best wel donker maar wel erg mooi met het roze erin.


Ik val voor mooie bronzers zoals jullie weten;)


Swatch:
Het pigment is wel heel erg mooi, mooie shimmer erin.

Hieronder draag ik de bronzer en CC cream:

De bronzer geeft een mooie sunkissed glow. En de CC cream is helaas wat te donker maar dekt best goed en maakt oneffenheden minder opvallend.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails