zondag 7 september 2014

Review | Ritzo Cosmetics

Ik heb van de webshop Ritzo Cosmetics  laatst een heel leuk pakketje gekregen met 4 van hun producten. Zelf was ik nog niet bekend met het merk dus ik was erg benieuwd. 
Kijken jullie mee?


Wat informatie:
Ritzo (de naam komt van Hotel The Ritz, bekend van Chanel, in Parijs) is een nieuw luxe beautymerk voor meiden. Een Nederlands merk gestart op Valentijnsdag 2014. Ritzo heeft alles voor een perfecte, jonge huid, mooi haar en een heerlijk zachte body. Voor meiden die hun eigen stijl hebben en er goed uit willen zien. Ritzo heeft producten voor een gezonde, gave en egale huid. Die huidproblemen helpen voorkomen en je natuurlijke schoonheid laten zien. Ontdek heerlijke shampoo’s, conditoners en mousses die je haar je eigen look geven. Geef je haar meer volume en creëer je eigen stijl. Geniet van de lichaamsverzorging die je huid zijdezacht maakt en heerlijk laat ruiken. Look good. Smell good. Be amazing.

Day en Night creme:



Day:
Breng je huid in balans en zorg dat puistjes geen kans krijgen. De sensitive Skin Dag Creme verzacht en zuivert je huid en geeft een mooie matte finish. De crème is fris, transparant, trekt snel in en is een goede basis voor make-up. Geschikt voor de vette en gecombineerde huid.

Night:
's Nachts kan je huid herstellen. Help een onrustige huid met onzuiverheden en pukkeltjes om weer rustig en glas te worden. De sensitive skin nacht crème verzorgt, reinigt, kalmeert en herstelt je huid terwijl je slaapt. Het brengt een acnehuid weer in balans en geeft bij regelmatig gebruik nieuwe pukkeltjes geen schijn van kans. Geschikt voor de vette en gecombineerde huid.

€19,95 voor beide 50ML 

Cleaner gel to milk en cleansing milk:


Cleanser Gel-to-Milk:
Een schone huid is de basis van je huidverzorging. Cleans je gezicht iedere ochtend en avond schoon met de gel-to-milk cleanser. Deze cleanser schuimt nauwelijks omdat hij geen agressieve zeepbestanddelen bevat. De toegevoegde macademia olie maakt je huid superzacht terwijl het pukkeltjes geen schijn van kan geeft. Maak je huid nat en masseer de gel-to-milk cleanser in. Afspoelen met lauw water. Het resultaat? Een gezonde, zijdezachte en schone huid. Ook makkelijk te gebruiken onder de douche.

Deze kost €9,95 voor 100ML

Cleansing milk:
De zachtste manier om je huid te reinigen. Deze milde milk hydrateert je huid terwijl hij alle spoortjes van make-up verwijdert. Het resultaat is een schone en ontspannen huid. Ook geschikt voor de gevoelige en/of droge huid. Zo gebruik je het: breng met een wattenschijfje aan op gezicht en hals.

Deze kost € 11,95 voor 200ML.

Het uiterlijk van de producten vind ik heel erg fijn, mooie strakke producten en vooral de informatie op de achterkant is goed. Lekker simpele tekst en het belangrijkste staat er, wat het moet doen en hoe je het moet gebruiken. En het staat er alleen in het Nederlands dus je hoeft niet te zoeken waar de goede taal staat.


Ik heb deze producten nu 2,5 week en gebruik ze alle 4 elke dag 's ochtends en 's avonds en ik vind ze echt super fijn. De producten ruiken lekker maar niet te sterk. En mijn huid ziet er echt beter uit en of ik nou minder puistjes heb daar zie ik nog geen verschil in maar ik heb daar ook niet heel erg veel last van. En er staat trouwens dat de dagcreme een matte finish geeft maar dit is bij mij helaas niet het geval dat vind ik wel jammer maar het is inderdaad wel een goede basis voor make-up.

Pluspunten:
- Mijn huid ziet er beter uit
- Haalt je make-up er goed af
- Mooi uiterlijk
- Duidelijke informatie op het etiket

Minpunten:
- Dagcreme matteert niet zoals er beschreven staat

Al deze 4 producten zijn los te koop of als set. Als set kosten ze maar 24,95. Klik hier


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails