dinsdag 16 september 2014

Oriflame The One Lipgloss, mascara,oogpotlood

Vandaag laat ik jullie de laatste producten zien die ik heb ontvangen uit The ONE collectie van Oriflame. Een mascara, oogpotlood en 2 lipgloss.



Deze langhoudende lipgloss, geformuleerd met de unieke Lip Grip Technology, biedt de lippen een glanzende, niet-plakkende, luchtige textuur zonder zwaar aan te voelen.
Deze lipgloss is verrijkt met verzorgende ingrediënten voor een gladde, zachte en kleurrijke finish. Elke kleur houdt tot wel 6 uur met merkbare glans en comfort. De unieke applicator is ontwikkeld voor het precies en gemakkelijk aanbrengen van de lipgloss.

Ik ontving 2 kleuren; Peach Evermore en Very Fuchsia.


Beide kleurtjes vind ik erg mooi en bevatten een lichte shimmer.

De applicator is in een goede vorm afgesneden en brengt erg fijn aan.


Swatches:

Kale lippen:

Peach Evermore:

Very Fuchsia:

Beide kleuren vind ik erg mooi en ze plakken ook niet heel erg. En de ruiken/smaken ook nog eens heel lekker! En de lipgloss blijft zeker wel een paar uurtjes goed zitten en als je echt de kleur wilt behouden moet je dan wel weer gloss opbrengen.

Oriflame The ONE Colour Unlimited Lip Gloss (5 ml.) is voor € 12,- per stuk
verkrijgbaar in 8 ultraglanzende tinten.

Mascara + oogpotlood:


Deze waterproof mascara met immens volume trotseert warmte, vocht (water en zweten) – tot wel 24 uur – en creëert de langste en meest volle wimpers ooit. Het speciaal ontwikkelde borsteltje zorgt voor een klontjesvrije finish en gelijkmatig bedekte wimpers. De mascara is verrijkt met bijenwas en een ingrediënt afgeleid van silica. 
De bijenwas helpt om vocht op een natuurlijke wijze vast te houden en zorgt voor een glad, weelderig laagje mascara over de wimpers. Het afgeleide ingrediënt van silica zorgt voor het soepel aanbrengen en verbetert het langhoudende vermogen van de mascara.

Het uiterlijk van deze mascara is leuk en past helemaal in deze The ONE lijn. Het borsteltje is wat aan de aparte kant, het borsteltje gaat namelijk niet helemaal rondom maar heeft aan 2 kanten haartjes.

Het resultaat van de mascara zie je hieronder.


Oriflame The ONE Lash Resistance Mascara (8 ml.) is voor € 15,-

The ONE Kohl Eye Pencil Black:
Kohlpotlood met gladde textuur, makkelijk aan te brengen voor strakke lijntjes of smokey looks. Rijk aan pigmenten voor een verbazingwekkende oogintensiteit.

Het uiterlijk is paars dus ik had verwacht dat het een paars kleurtje was maar het is gewoon zwart.


Het potloodje is lekker zacht en heeft een goed pigment, de kleur is goed zwart.


Dit oogpotlood is nu in de aanbieding voor €4,99. De normale prijs is €10,-.

Ooglook met het oogpotlood en mascara:
Hierboven heb ik de mascara en oogpotlood gebruikt. Ik vind persoonlijk zelf dat  de mascara iets mist. Ik weet niet precies wat het is maar vind het effect minimaal voor wat ik zelf altijd draag en gewend bent. Wel is deze waterproof.

Het oogpotlood is prima, blijft goed zitten en brengt fijn aan.

Deze producten zijn te koop via Oriflame.nl


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails