dinsdag 23 september 2014

3x nieuwe Essence Nagellakjes

In het vernieuwde Essence schap zitten ook o.a. 3 nagellakjes met een finish, ik kocht er 1 met the matt en 2 met the satin.

Kijken jullie mee?


De flesjes vind ik er altijd heel erg leuk uit zien en ze bevatten 8ML.


The Matt 185 Candy Crush:

 Dit is een prachtig roze matt kleurtje, geheel matt is 'ie niet want je ziet nog een beetje glans maar het heeft iets weg van matt;) Ik heb deze een paar dagen gedragen en vind het een erg mooi kleur.
Deze dekt in 2 laagje.


The Satin 189 New York City Call:

Satin lakjes zijn heel vaak streperig maar deze valt reuze mee, het lijkt wel een beetje holografisch. Deze dekt netjes in 2 laagjes.

 En deze is ook prachtig in zonlicht:

The Satin 188 Dare To Kiss:

Deze is iets meer rozer dan de voorganger maar ook deze is prachtig en dekt ook goed in 2 laagjes.

De Satin lakjes hebben mij echt verbaasd, ik vind ze super mooi en drogen ook een beetje matt/suede achtig op. Heel mooi!

Essence Colour & Go nagellak is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kost €1,69 per stuk.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails