woensdag 25 juni 2014

Bol.com bestelling

Ik heb laatst bij bol.com  een bestelling geplaatst van 3 boeken, kijken jullie mee naar mijn bestelling?

Natuurlijk kan het boek van Mascha niet ontbreken in een beautybloggers boeken stash. Dus deze ging als eerste mijn winkelmandje in. Ik ben super benieuwd, ook omdat het boek over van alles gaat, niet alleen beauty maar liefde, carrière etc. Dus erg interessant.

Happy Life - Mascha kost €14,95

Als tweede het boek de blog bijbel, hier was ik ook erg benieuwd na, heb vele goede recensies/reviews gelezen dus deze wilde ik ook erg graag.

De blog bijbel kost €10,-

Als derde het 2e deel van de band it boeken. Namelijk band-it Epic. Ik ben de laatste tijd helemaal gek van loomen en het 1e deel had ik ook al dus bestelde deze ook mee.
In het 1e deel staat niet veel maar is leuk/handig om te hebben.

Band-it Epic €6,99

Hebben jullie 1 van deze boeken? Of staat er nog 1 op je wishlist?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails