vrijdag 23 mei 2014

Swatches | Bling It On Nagellak

Ik kocht deze Bling It On nagellak een tijdje geleden bij de Big Bazar, ik zag deze nagellakjes staan en ik moest ze gewoon proberen, ik val voor glimmende producten.;)


Het uiterlijk is leuk, op de dop zitten diamantjes in de bijpassende kleur van de nagellak, ietwat kinderachtig maar ik was gewoon erg benieuwd of het wat was.



Het kwastje van het roze lakje stond wel een beetje scheef maar op zich met lakken merkte je daar niet veel van.

Swatches:
Roze:

Ik begon te lakken met deze roze en zag meteen al dat deze niet zou dekken dus ik heb op mijn ringvinger een roze lakje aangebracht en toen deze roze eroverheen, dan is deze wel erg mooi.
Ik draag 2 laagjes en over de roze 1 laagje.

Zilver:

Deze zilver leek mij ook erg mooi maar dekt helaas ook niet zo goed, op de foto's draag ik 3 laagjes maar het schijnt nog een beetje door als je deze foto's bekijkt dus een 4e laagje had wel nodig geweest.

Erg jammer dat ze niet goed dekken maar ik had het ook niet verwacht maar het had leuk geweest als ze goed hadden gedekt.
De droogtijd is ook niet echt super, ze drogen erg traag....

Ik betaalde voor deze nagellakjes €1,79 p/st. Ze zijn te koop bij de Big Bazar.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails