zondag 11 mei 2014

Review | W7 10 out of 10 Browns

Bij de op=op voordeel shop kocht ik laatst een mooi oogschaduw palette van het merk W7.
Vandaag laat ik jullie die palette zien.


Ik koos voor het 10 out of 10 oogschaduw palette in bruin tinten.
Het palette zelf vind ik er erg goed uit zien, goed stevig.


Er zitten dus 10 kleuren in, van licht tot donker van matte tot shimmer, er zit van alles in.

Ook zitten er 2 spons applicators bij.

Swatches:
Rij 1:
Rij 2:


Het pigment valt tegen.... de shimmer kleurtjes hebben goed pigment maar de matte kleuren helaas minder. Zoals op de 1e rij, de 1e en de 5e, en op de 2e rij de 4e.
Jammer! want shimmer kleurtjes zijn wel erg mooi.
Het is wel fijn dat de oogschaduwen wel zacht zijn.

Voor dit palette betaalde ik €4,98 bij de op=op voordeelshop.

Hebben jullie 10 out of 10 oogschaduw paletten van W7?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails