zaterdag 17 mei 2014

Review | Catrice Haute Future Blush Pearls

Uit de nieuwste Catrice collectie genaamd Haute Future kocht ik ook de prachtige pareltjes blush.
Kijken jullie mee?


Ik was in de Kruidvat bij mij in het dorp en ze hadden net de nieuwste collecties van Catrice en Essence neer gezet, ik had eerst de pareltjes blush van Essence uit de Cookies en Cream collectie vast tot dat ik dit pareltje zag van Catrice, ik zette die van Essence gauw terug ik pakte deze van Catrice.
Het uiterlijk is zo mooi maar ook super groot. (7x7 cm)
De bovenkant is zilver spiegelend.


De pareltjes zelf zijn er in 2 kleuren; een lichtere en een wat donkerder roze. Bij zitten er veel lichtere in.

Prachtig hé?

Swatches:

Het is een hele lichte roze kleur met weinig shimmer en ook op mijn wang zie je er weinig van, een klein beetje glans en een beetje kleur en gewoon lekker subtiel.
Van mij (vooral met mijn lichte huid) hoeven blushes niet zo opvallend aanwezig te zijn. Met deze blush pareltjes zie je er toch net wat frisser uit.

Deze Catrice blush pearls kosten €3,99 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails