donderdag 1 mei 2014

Horloge | O'Clock

Ik heb laatst een heel leuk horloge ontvangen, je kan deze namelijk zelf samen stellen, je kan een bandje kiezen en een uurwerkje.
Kijk je mee naar mijn combinatie?
 


Ik koos voor een magenta kleurig bandje met een dove crystal uurwerkje.

Het horloge zit prachtig verpakt in een zwart doosje met zilveren accenten. Dit doosje hangt af van je uurwerkje.
 
Ik koos voor een bandje in de kleur Magenta en hierbij een uurwerkje in de kleur Dove.
Dat vond ik zelf erg leuk dat je het kon samen stellen maar nog best moeilijk, ik wilde sowieso een opvallend bandje qua kleur en dan een iets minder opvallend uurwerkje.
En dat is gelukt!

Het horloge is sportief maar toch ook weer niet, het past wel bij elke outfit.

 
Deze leuke O'Clock horloges zijn samen te stellen op de webshop Horloge.com. Een bandje kost €10,- en dit crystal uurwerkje €28,-.

Het bandje is in verschillende maten verkrijgbaar.

Wat vinden jullie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails