zondag 13 april 2014

Swatches | Catrice Luxury Lacquers Chameleon

Van de Luxury Lacquers van het merk Catrice kocht ik ook nog 2 Chameleon lakjes.
Vandaag swatch ik ze.



Ik koos voor 2 kleuren; 05 Chromeo en Julia en 06 Chromit en Miss Pinky.
05 viel mij in het display meteen al op, een erg bijzondere kleur en roze, tsjaa dat kan ik natuurlijk niet weer staan dus die ging ook mijn winkelmandje in.
 

 
05 Chromeo en Julia:

Het is een erg mooie aparte kleur, brons achtig met paarse shimmer erin.
Deze dekt met 2 laagjes.

06 Chromit en Miss Pinky:

Deze is ook erg mooi! Roze met blauw/groene shimmer, vooral op de 3e foto zie je dat goed.
Deze dekt helaas pas met 3 laagjes, dat is wat minder maar bijvoorbeeld over een goede dekkende roze zal deze erg mooi zijn.

De Catrice Luxury Lacquers zijn erg mooi en ik ben toch wel blij dat ik deze 2 heb gekocht.
Hebben jullie Chameleon lakjes?

Ze kosten €3,59 p/st. en tijdelijk verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails