zondag 6 april 2014

Review | Wet'n Wild oogschaduw palette

Een tijdje geleden kocht ik bij de Big Bazar een aantal Wet'n Wild artikelen waaronder dit oogschaduw palette.
Vandaag review ik deze voor jullie.

 

Bij de Big Bazar waar ik was hadden ze alleen deze kleuren combinatie, niet echt kleuren die ik snel zal dragen maar ik was erg benieuwd naar het pigment ervan en voor die €2,49 hoef je deze niet te laten liggen.
 


Dit is nr. E247 Pride Orgueil. Een palette en groen en blauw tinten en 2 lichtere.


Swatches:
 
Het pigment valt reuze meer, alleen de 2e valt een beetje tegen, je ziet alleen wat shimmer. Maar de rest is echt prima gepigmenteerd. Voor de 3e vind ik erg mooi.
Er zitten 3 matte tinten en 3 shimmer tinten in.
 
Dit oogschaduw palette is te koop bij de Big Bazar voor €2,49 p/st. of 2 voor €4,-
 



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails