woensdag 16 april 2014

Review | Too Faced Summer Eyes Palette (BuyInCoins)

Ik liet jullie eerder al het Naturel Eyes palette en het Boudoir Eyes palette zien en vandaag de laatste in de oogschaduw paletten, het Summer Eyes palette.
 

Aller eerst het uiterlijk van het doosje, super mooi en zomers natuurlijk!.


En wauw, wat een beauty komt er uit het doosje! Het palette is erg mooi en super zomers, heb er geen andere worden voor, prachtig!

De binnenkant:

Er zitten weer 3 highlighters in en 6 oogschaduwen:


De kleuren spraken mij wat minder aan, vooral de blauw/roze/oranje tinten vond ik niet zo maar omdat het palette er zo mooi uitzag besteld ik deze toch maar.

Er zit ook weer een boekje bij:

Swatches:
De 3 highlighters, zijn goed gepigmenteerd en lekker shimmery. Ik zou zelf alleen persoonlijk de middelste kleur gebruiken als highlighters, de andere zijn too much. Die kunnen betere als oogschaduw.

Deze zijn iets minder, vooral nr. 3 en 6 zijn niet goed gepigmenteerd. De kleuren met shimmer zijn beter gepigmenteerd.
 
Ik moet nog even kijken wat ik qua ooglooks ga maken met deze oogschaduwen.

Ik kocht dit palette op BuyInCoins voor €3,55 omgerekend.
Klik hier om naar dit product te gaan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails