vrijdag 18 april 2014

Review | Het zeep Huis

Vandaag laat ik jullie 3 heerlijke producten zien van de webshop Het Zeephuis.
Namelijk een shampoo bar, shower soap en een lipbalm.
 




Solid Shampoo Bar Fruit:

Informatie:
De Fruity Shampoo Bar is volledig met de hand gemaakt en is vrij van SLS en parabenen.
Een fris zoete geur dat ruikt naar verse grapefruit en sinaasappels.
De Shampoo Bar geeft veel schuim en maakt je haar mooi en glanzend.
Ideaal om mee te nemen op vakantie, om het morsen van shampoo flessen te voorkomen!
De Solid Shampoo Bars zijn geschikt voor elk haartype.

Hoe gebruik je het:
Maak het haar nat en wrijf de Shampoo Bar 2/3 keer over het haar, hierdoor onstaat er een mooi schuim, masseer het in en spoel het daarna uit.
Het is ook mogelijk om de shampoo bar eerst nat te maken, rond te wrijven in je handen en daarna het schuim in je haar te masseren en het dan uit te spoelen.
Door de Shampoo Bar na gebruik op een zeepschaaltje te leggen en het te laten op drogen gaat deze een stuk langer mee!


Verpakking:
De shampoo bars worden gesneden is stukken van +/- 100 gram. Het zit netjes verpakt in doorzichtig papier met een sticker erop met informatie.

Geur:
De geur is echt heerlijk! Inderdaad lekker fruity.

Ik heb deze uiteraard ook uitgetest; mijn haar nat gemaakt en toen de shampoo bar erin gewreven. Het ging lekker schuimen en wat een lekkere geur! Goed uitgespoeld en klaar!
De geur blijf je ook nog lekker ruiken in je haar. Mijn haar wordt er lekkerzacht van maar wordt wel gauw vet, maar dat heb ik altijd wel....

Deze shampoo bar kost €2,99 en hier verkrijgbaar; klik hier.

Shower soap: Starry Blue:

Informatie:
Deze mooie glinsterende blauwe zeep ruikt naar een mix van zachte pepermunt en zoete vanille snoep.
Een heerlijk stuk zeep gemaakt van plantaardige glycerine, vrij van SLS en parabenen, dat zorgt ervoor dat het je huid heerlijk zacht maakt en je huid reinigt.


Hoe gebruik je het?De Shower Soaps kunnen het beste gebruikt worden in combinatie met de Shower Power Puff of een washand.
Leuk feitje: Wist je dat 1 stuk Shower Soap ongeveer 3x langer mee gaat dan 1 fles douchegel? 

Verpakking:
De shower soaps worden gesneden is stukken van +/- 115 gram. Het zit netjes verpakt in doorzichtig papier met een sticker erop met informatie.
 


Geur:
De geur is heerlijk fris, je ruikt inderdaad de mint, lekker voor in de ochtend om wakker te worden.

Aan de bovenkant van het zeepje zitten mooie glitters en sterren.

Deze is heerlijk in gebruik, de geur vind ik erg lekker en maakt mijn huid heerlijk zacht en schoon.

Deze shower soap kost €3,49 en hier verkrijgbaar; klik hier.

Lipbalm Vanilla:
 
Informatie:
Deze naar vanille ruikende lip balsem is gemaakt van kokos olie en bijenwas.
Doordat er bijenwas aan toegevoegd is maakt het dat deze lip balms harder van textuur zijn en langzaam smelten door de warmte van je vinger.
De lip balms maken je lippen mooi en zacht.
 
Verpakking:
De lipbalm zit in een simpel doorzichtig rond potje met etiket erop.
Ik zelf met mijn lange nagels vind ik zo'n klein potje nooit handig, dan komen mijn nagels helemaal onder.
 


Geur:
Ja dat is echt vanille maar gelukkig proef je dat niet als je het op je lippen hebt.

Je moet wel even goed en vaak erover heen gaan wil je iets op je lippen krijgen maar als het erop zit is het heerlijk zacht en voedend voor mijn lippen. Het voelt lekker vettig aan, daar houd ik wel van.
Ik vind het een erg fijne lipbalm.

Deze lipbalm kost €2,49 en hier verkrijgbaar; klik hier.

Al deze producten zijn verkrijgbaar via Het Zeephuis



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails