vrijdag 11 april 2014

Nailart | Rainbow Waterfall

Vandaag heb ik een nailart voor jullie.
Ik zag op internet al verschillende keren de waterfall nailart voorbij komen, dit vond ik erg mooi en besloot deze na te maken maar dan andersom en met verschillende kleuren.
 



De waterfall nailarts die je vaak voorbij ziet komen is dat de strepen beginnen bij de nagelriemen, ik besloot om het andersom te doen mede omdat het nude kleurtje ook niet helemaal dekkend was.
 

 
Ik heb het mijn 5 verschillende kleur tinten gedaan, op elke nagel een andere kleur tint.


Ik heb tussen door ook foto's gemaakt zodat je het stap voor stap ziet.
Eerst lak je je nagels altijd met een basecoat.
Ik gebruikte een nude kleur van het merk Davinci, laat dit goed drogen. Zoek tussen door de stripers uit.
Ik koos voor 5 kleur tinten en dan van elke kleur 4 tinten.
Als je alles heb uit gezocht kan je beginnen.

Begin met de stripers altijd met de lichtste kleur:
 
 Breng dan de 2e kleur aan:

De 3e kleur:

En dan de 4e kleur, ik heb glitter stripers gebruikt.:


Deze stripers heb ik allemaal gebruikt:


Ik ben erg blij met deze nailart en kreeg er ook veel complimenten over.
Het ziet er erg vrolijk uit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails