woensdag 19 maart 2014

Review | (Fake) Urban Decay Naked 1 Oogschaduw Palette

Op BuyInCoins kocht ik het Fake Urban Decay Naked 1 palette. Ik had al het naked 2 palette van Ebay dus ik was erg benieuwd naar de andere.
 



Ook deze zit gewoon in een doosje met op de voorkant NAKED Urban Decay en op de achterkant de kleuren en informatie.

 
Het palette zelf is net zoals het echte palette, lekker zacht, alleen het wordt wel gauw vies, dat is wat minder.


De letters zijn goud glimmend.


Als je het palette opent zie je meteen de kleuren en een spiegel, ook staat er binnenin NAKED geschreven.


Er zitten allerlei kleuren in, matte tinten, shimmer tinten, nude en wat donkerder tinten.


 Er zit ook een kwastje bij, zelf gebruik ik gewoon mijn eigen kwasten (Zoeva).

 
Swatches:
Virgin - Sin - Naked - Sidecar

Buck - Halfbaked - Smog - Darkhorse

Toasted - Hustle - Creep - Gunmetal


Het pigment is echt goed, het valt mij heel erg mee, gelukkig.
De kleuren zijn lekker zacht, wel wat fall out maar daar kan ik mee leven.

Ik ben weer super blij met het palette en binnenkort volgen reviews van het Naked 3 en Naked Basics.

Ik betaalde op BuyInCoins er € 4,80 voor, geen geld dus! De levering was ook snel, ik kreeg het na 9 dagen al.

Wat vinden jullie?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails