zondag 23 februari 2014

What's On My Way | Ebay

Ik houd van shoppen op Ebay, ze hebben zo veel leuke dingen voor weinig geld.
Laatst heb ik weer wat gekocht en vandaag laat ik het jullie zien.


Het is niet veel maar ik ben wel super benieuwd naar de producten.
1: Een nude oogschaduw palette. Ik betaalde ervoor €3,45. Klik hier om naar het artikel te gaan.
Het lijkt een beetje op een UD palette, dus ik ben benieuwd, je ziet ook geen foto's van de buitenkant, want het mag natuurlijk niet als het er te erg op lijkt.

2: Ik had een nieuw mobiel hoesje nodig en dit soort vind ik gewoon het handigst. Je mobiel zit er veilig in en je kan er ook nog pasjes/briefjes in kwijt. Ik kocht de zwarte variant, voor de Iphone 4. Ze hebben ook nog andere kleuren. Ik betaalde er €2,74 voor. Klik hier om naar het artikel te gaan.

3: Ik kocht ook een neppe UD Naked palette. Ik vind de echte te duur dus ik ben erg benieuwd naar deze. Ook zie je de buitenkant weer niet. Ik betaald ervoor €4,36. Klik hier om naar het artikel te gaan. Ze hebben 2 varianten te koop, ik bestelde nr. 2

Hebben jullie nog wat leuks op Ebay gekocht?

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails