donderdag 16 januari 2014

Swatches | Angelica Nagellak (Primark)

Toen ik laatst bij de Primak was zag ik een grote stelling met allemaal leuke nagellakjes van het merk Angelica. Ik kocht 3 kleurtjes en vandaag swatch ik ze voor jullie.
 


Er was veel keuze aan kleuren en uiteindelijk kocht ik een taupe kleurtje, glitter lakje en een groen kleurtje.
Ze hebben ook allemaal leuke namen. Ze bevatten 10ML.


 
Het kwastje: het kwastje is vrij klein maar dat vind ik niet zo erg.

 
Swatches:
Electric Teal:

Deze dekt in 2 laagjes.
 
Bobby Dazzler over Electric Teal:

Bobby Dazzler is een glitter nagellakje met paarse/blauwe/groene/roze glitters en flitters.
Hier draag ik 1 laagje.

Milk Chocolate:

Een prachtige taupe kleur! deze dekt ook met 2 laagjes.
 
Bobby Dazzler over Milk Chocolate:

Hier draag ik ook 1 laagje over heen.

Ik vind het mooie kleuren en ze zijn ook fijn want ze drogen snel.

Hebben jullie de Primark nagellakjes al gezien?

Ze zijn verkrijgbaar bij de Primark en kosten €2,75 p/st. ze hadden een heel rek met veel verschillende kleuren.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails