donderdag 21 november 2013

DA Sint douche- en badshuim

Weten jullie de DA doucheshuims nog van vorig jaar voor Sinterklaas? Nou dit jaar zijn ze er weer!
Vorig jaar waren ze er in melkchocolade en witte chocolade en dit jaar weer de melkchocolade en 1 nieuwe, namelijk schuimpjes!

 
Benieuwd? Lees dan gauw verder.

Het uiterlijk is bijna hetzelfde als die van vorig jaar, dezelfde flessen, alleen ander etiket.
De roze is schuimpjes en de bruine melkchocolade.


Ik zelf ben niet zo fan van een chocolade geur, chocolade om te eten vind ik heerlijk maar in een doucheschuim of een creme vind ik het niks maar dat is ieder voor zich.
De schuim geur daar in tegen is echt heerlijk! Lekker zoet! Deze is zeker mijn favoriet.


Beide schuimen lekker.


Op het etiket van de doucheschuim kan je ook de naam op schrijven als het cadeau geeft. Het is een leuk schoen cadeautje!

Ze kosten €2,99 en zijn exclusief verkrijgbaar bij de DA.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails