zondag 15 september 2013

Essence Sand nagellak

In het vernieuwde assortiment van Essence zitten ook 3 sand nagellakjes, ik nam ze alle 3 mee om voor jullie te swatchen.
Kijk mee!
 


Er zijn 3 kleurtjes, een rode 156 Me and my lover, een nude, 163 hey, nude! en een zwarte met multi glitter 165 here's my number.
 

 
Het uiterlijk van de flesjes is hetzelfde als de normale Essence lakjes. Ik vind deze flesjes altijd wel er leuk en het kwastje is ook erg fijn, lekker breed.


 156 Me and my lover:
 


 
 Dit is een mooie rode kleur met gouden glitters erin. Deze dekt met 2 laagjes.

 
 163 hey, nude!
 

 
Tsjaa dat had ik wel verwacht en gezien dat deze niet dekt maar het valt me toch tegen, op de foto's draag ik 3 laagjes en dan is het nog niet dekkend...
 
165 here's my number:
 
 
 
Deze is heel mooi, dekt goed in 2 laagjes. Het is een zwart kleurtje met multi glitter er door heen.
 
 
 

 Ze zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,69 p/st.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails