zaterdag 11 mei 2013

NYC Producten

Het merk NYC is nog niet zo heel lang in Nederland maar ze hebben wel erg mooie makeup producten.
Vandaag laat ik jullie er 3 zien.


NYC staat voor New York Color.


NYC HD color quattro eye shadow 815 Best of Broadway:


Dit is een mooi bruin tinten oogschaduw paletje. Er zitten 4 kleuren in die prima met elkaar zijn te combineren.


Er zitten dus 4 bruin tinten in van licht naar donker.
Ze bevatten allemaal shimmer.


Er zit ook een sponsapplicator bij met aan 2 kanten sponsjes.
Hiermee heb ik de swatches aangebracht.

Swatch:
Zoals je ziet zijn ze prima te combineren met elkaar en bevatten ze goed pigment. De swatches zijn droog aangebracht zonder oogschaduw basis.

Ooglook:
Ik heb ook met de 4 kleuren een ooglook gemaakt:
De lichtste kleur heb ik in mijn ooghoek aangebracht, de 2e kleur daarnaast en dan de 3e kleur weer daarnaast en dan de donkerste kleur in mijn buitenste ooghoek en in mijn crease.

Met dit oogschaduw paletje kan je een mooie ooglook maken, lekker simpel want alle kleuren die je nodig hebt zitten in dit paletje dus makkelijk voor op vakantie of voor onderweg.

Deze kost €3,99 en is in meerdere kleuren verkrijgbaar.

NYC Big Bold Curl Mascara:
'Up to 12x volume - Up to 99% more curl' 


Deze mascara heeft echt een leuk uiterlijk, mooi groen met roze letters. Het is echt een grote/dikke verpakking.


Het borsteltje is huge, die is echt zo groot/dik, zo groot en dik had ik ze nog nooit gezien.
Het borsteltje is gebogen. Het borsteltje is zo rond de 3 cm lang en 1 cm dik.
Er zit best veel mascara aan als je het borsteltje eruit haalt, het is dan een beetje klonterig op het borsteltje.


 Zonder mascara: (en ook geen foundation)


1 laag - 2 laagjes

Mijn wimpers hadden we iets zwarte gemogen met 1 laagje, met 2 laagjes is het al wat zwarte wat ik persoonlijk mooier vind, alleen je moet wel oppassen voor spinnenpoten.
Zo speciaal vind ik de mascara niet eigenlijk, het maakt mijn wimpers wel wat langer maar het had nog beter gekund.

De NYC Big Bold Curl mascara kost €3,99

NYC Applelicious Glossy Lip Balm 350 Blushing Golden:


Het uiterlijk is heel erg leuk, opvallen fuchsia met zilveren glitters en zilveren opdruk.
(de huls is meer roze dan op de foto)

En dan de lipbalm zelf:
Cute hé dat appeltje?
Het bevat 2 kleuren, een lichtere en een donkere. Beide bevatten shimmers.


Swatches:

Oké je moet er van houden maar ik vind het niks om zo veel shimmer/metallic op je lippen te hebben, ik vind het iets té. En zeker voor een lipbalm, voor mij hoeft een lipbalm echt niet opvallend te zijn.

De lipbalm is heel verzorgend , glijdt op je lippen en maakt ze zacht! top! Mijn lippen blijven ook lang zacht.

Deze is verkrijgbaar in totaal 4 soorten en ze kosten €2,79 p/st.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails