donderdag 9 mei 2013

Etos BB Cream 002

BB Cream heeft eigenlijk elk merk wel en ook de Etos blijft niet achter want ze komen ook met een BB Cream uit. 
De BB cream is verkrijgbaar in 4 verschillende tinten.

Ik heb kleur nr 002 want die leek mij het beste op de foto. Ik heb normaal nr. 001 maar deze zag er erg oranje uit.
 
Het uiterlijk is leuk, zilver met zilveren opdruk, dat is best soms moeilijk te lezen (en vast te leggen op de camera).
 
Er zit 25ML in wat ik best weinig vind voor dagelijks gebruik.
 
De achterkant met wat informatie:
Het is een beetje moeilijk te lezen, ook in het echt maar dit staat erop:
 
'Deze Etos BB Cream met SPF 15 neemt de natuurlijke huidskleur aan.
De BB Cream hydrateert en vervaagt imperfecties.
Met een lichte dekking voor een perfecte teint.
Gebruik:
Breng de BB Cream met je vingers gelijkmatig aan op je gezicht.'
 
De BB cream heeft een pompsysteem wat makkelijk en hygiënisch werkt.

 
Swatch:
Op de 2e foto is het uigeveegd.
 
zonder bb cream - met bb cream - met poeder en blush
 
Zoals je ziet is de bb cream op de middelste foto te donker voor mij maar ik heb het afgepoedert met een doorzichtige poeder en dan wordt de kleur al lichter en dan past het beter bij mijn huidskleur.
 
De BB cream smeert goed uit, ik heb deze aangebracht met een stippling brush.
Het dekt redelijk, je ziet minder roodheden maar je ziet het nog wel licht. Ik heb vooral op mijn voorhoofd schilfertjes maar met deze BB cream valt het niet meer op. Soms heb ik dat namelijk wel eens met een normale foundation dus deze hydrateert goed.
 
Mijn huid ziet er egaal en goed uit.
 
De 4 kleuren:
 
 
 
Etos BB cream is verkrijgbaar in vier verschillende tinten voor € 6.99.
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails