donderdag 17 januari 2013

Gezonde, glanzende nagels met arganolie

In Marokko kennen ze de bijzondere werking van de olie uit de arganboom al lang. Maar ook in de rest van de wereld wint dit wonderproduct snel aan populariteit. Celebs als Kim Kardashian, Lindsey Lohan, Eva Medes en Taylor Swift zweren erbij. Arganolie: een natuurlijke olie met een bijzondere werking. Voor je huid, je haar én voor mooie, gezonde en glanzende nagels.

Ik heb de Arganolie ook een tijd getest en vandaag vertel ik mijn mening.

Het flesjes bevat 50ML en het is van glas wat ik chique eruit vind zien. Verder heeft het een pompsysteem wat handig en hygiënisch werkt zo kan je ook makkelijk doseren.
De olie zelf is transparant.

  
  

Informatie Arganolie:
Arganolie is een honderd procent natuurlijk product met een unieke samenstelling. De olie bevat onder andere een uitgesproken hoog gehalte vitamine E, meer dat tachtig procent onverzadigde vetzuren en de natuurlijke stoffen quercetine en myricetine, die schimmels en bacteriën tegenwerken. Arganolie beschermt tegen vrije radicalen die huidveroudering veroorzaken en is de oplossing bij nagelproblemen. Een multifunctioneel product dus!

Voedende vetzuren
Mooie handen en voeten zijn gezonde handen en voeten. Zeker onze nagels kunnen vaak wel wat extra verzorging gebruiken. Doordat ze regelmatig blootgesteld worden aan water en bacteriën, kunnen ze uitdrogen. Bovendien kunnen kleine wondjes en velletjes aan ontstaan bij de nagelriemen. Arganolie voedt elk nageltype gemakkelijk. Met zijn voedende, vette zuren, is de olie de oplossing bij verkleuringen, schimmelnagels en andere slecht verzorgde nagels. Arganolie maakt je nagels weer gezond. Arganolie en nagels: een perfecte combinatie.

Glanzend en gezond
Ook voor wie geen nagelproblemen heeft is arganolie een aanrader. Regelmatig insmeren met  de olie zorgt voor verzorgde nagels met een mooie glans die bovendien minder snel afbreken. Ook de nagelriemen blijven soepel en zien er gezonder uit met een regelmatige behandeling met arganolie. Smeer, bijvoorbeeld met een wattenstaafje, een kleine hoeveelheid arganolie op je nagels en masseer het goed in. Geef de arganolie de tijd om in te trekken.
Zoals je kan lezen kan je Arganolie voor verschillende doeleinde's gebruiken, voor je haar, huid en je nagels.
Ik heb het getest voor op mijn huid.
Werking voor mijn huid:
Ik heb een gecombineerde huid, vette gedeeltes maar ook gedeeltes met droge plekken(schilfertjes).
's avonds na de reiniging van mijn gezicht heb ik de olie aangebracht, de olie is vrij dun, het loopt zo van je vingers af. Het heeft best een muffige geur maar je ruikt het haast niet meer als je het op je gezicht hebt. Het glimt erg als je het aanbrengt maar als je het goed uitsmeert trekt het snel in. Je hebt ook echt niet veel nodig.
De volgende ochtend voelt mijn huid lekker zacht aan maar heb wel nog de droge plekjes.
De 100ML versie kost €29,95 te koop bij Arganwinkel


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails