vrijdag 7 december 2012

Kerst kleding tips


Kerst kleding tips.
Kerst! Ik houd ervan, het is zo gezellig en je kan je ook lekker opdoffen voor kerst. Als je bijv. naar je familie gaat.
Met kerst vind ik het altijd leuk en belangrijk dat ik leuke kleding aan heb. Meestal ga ik van te voren even shoppen om een leuk setje te kopen.
Ik zelf vind dat er bij kerst iets met zwart, glitters is en chique. Je haar mooi, mooie make-up, hakjes aan en klaar ben je voor de kerstbrunch.
Dit jaar heb ik ook al een leuk setje gekocht maar heb je nou nog niks? Kijk dan even naar onderstaande tips.
Hieronder heb ik wat kleding tips voor de kerst voor jullie zodat jullie op ideeën komen.

Hierboven zie je een collage met wat kleding tips van mij, dit is mijn stijl voor de kerst, iedereen heeft natuurlijk een andere stijl.

Je ziet bijvoorbeeld veel zwart, ik vind dat namelijk bij kerst passen en is ook erg chique. Je ziet een clutch tasje met glitters, ik houd van glitters! Ook zie je grijze pumps met een bloem, je look hoeft natuurlijk niet helemaal zwart. Je kan het ook vrij simpel houden door bijvoorbeeld een leuk shirt met een blazer(foto 1 ). De accessoires zijn met kerst ook altijd belangrijk, als je al veel glitters in je outfit hebt zou ik het gewoon simpel houden met een armband, bijvoorbeeld een parelarmband.
Al deze bovenstaande artikelen komen van de webshop Mona Mode.

Mona Mode is een online webshop in verkoop van dameskleding maar je vind er niet alleen dameskleding maar ook vele leuke accessoires zoals; schoenen, sieraden, tassen en veel meer waar vrouwen van houden.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails